då bär det av !

Hej bloggen !
Jag sitter just nu uppe på mitt rum i min säng och hoppas och försöker komma på något jag glömt och måste ta med. Varför det så att det alltid känns som om man glömt något fast än man inte gjort det?
Imorgon ska jag upp tidigt och påbörja resan ner till Göteborg. Ska bli kul att träffa min kusin Linnea, saknar henne! Men det är dock lite tråktigt att jag missar när Mickis och Lucas går ut nian, jaja, får ta igen det på studenten ;) !
Idag har jag varit mest för mig själv men avslutade i alla fall dagen hemma hos Martina och Amanda, med fotboll och sällskap med sköna människor :).
Juste, mamma kom hem med ett basic linne i vitt till mig idag :D tackk mammii ! <333 Hon visste att jag behövde/ville ha ett sånt :) en sådan liten grej kan lyfta dagen.
Nej, ska väl orka kliva upp imorgon åtminstånde, kan ju alltid sova i bilen ;) haha. Sov gott sötnosar så hör jag av mig imorgon från Gbg ;D !

Min lunch, linnet och packningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0