ännu en underbart solig dag!

Godkväll bloggen!
Jag vaknade upp i ett tomt hus idag, endast hunden hemma förutom jag. Mamma och Natta har åkt ut på sjön, mickis var på sommarskola och pappa jobbade. Skoj, men som tur var hade jag planer för dagen :) vid 12 mötte jag Lucas uppe i centrum och åt lunch med honom, det var trevligt :)! Sedan efter våran trevliga lunch timme så var det dags för Lucas att återgå till arbetet och jag mötte upp mickis för hon kom med cykeln som behövdes pumpas, sedan kom Therese vid ett tiden :) så då mötte jag henne så tog vi cykeln och drog iväg till norra muskan. Skit mysigt, sol och bad bara hon och jag. Synd att hon åker till Spanien snart, måste ses när hon kommer hem igen <33! Senare på kvällen så följde jag och Therese med mickis och mötte polackerna som hon skulle bada med, :) sedan när vi var på väg hem hittade vi smultron och stannade till för en kvart eller så ;P när vi kom hem sen så satte vi på Twilight, underbar film! Mickis och jag har redan sett den, men inte Therese. Så jag tänkte att hon måste få se den sedan ville jag se filmen igen, så jäkla bra. Man blir verkligen förälskad i den! Måste se fortsättningen på filmen, längtar!
Lägger upp lite bilder från dagen som får tala för sig själva :) puss!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0