26 juni 09

Hej bloggen!

Jag ska snart ta och fixa min något att äta som lunch, känner att det börjar kurra ordentligt i magen. Jag har i princip städat och tagit hand och tvätten ända sedan jag vaknade i morse. Så nu är näsan hela huset rent och fint, har bara en tvättmaskin att ta och sedan är det diskmaskien som ska plockas ur, så de har jag kvar att underhålla mig med till Lucas kommer hit efter jobbet :) ikväll ska vi och hans familj på bio i nynäs. Ska bli mysigt!
Jag hade kunnat valt att varit ute på verandan och sola hela dagen men jag har verkligen inte haft någon lust med det. Måste vila lite från hettan. Dessutom var jag verkligen tvungen att städa huset, kunde inte gå runt i sandlådan längre. Juste, jag spolade slut allt varmvatten i duschen innan jag gick in, gissa om jag fick en liten chock men gisse om jag tyckte det var super skönt efter allt svett som runnit ;)!
I'll keep in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0