weekend

Hej på er gott folk !
Denna helg känns som om jag har fullt upp :S !
Nu snart ska jag följa med mamma och pappa upp till mormor och morfar och gå ut och gå med dom i det härliga vädret :) sedan när jag kommer hem måste jag duscha hinner inte det nu i alla fall, efter jag duschat ska jag åka ned till nynäs för att titta på johanna, hon har match som börjar 4. Efter hennes match ska jag hem och äta. Sedan skulle Lucas höra av sig när han var på väg hem från stan, han ska in och se hockeymatch. Sedan har jag lovat att klippa min bror idag också. Det får nog ta det efter maten, kommer aldrig hinna annars. Sedan får jag se hur kvällen slutar.
Imorgon ska jag träffa therese :) och jag vet inte riktigt var vi ska ses eller när, men de känns i alla fall lite lugnare än allt jag ska ha tänkt att hinna idag, haha.
Men det är kul ändå att ha något att göra :) känns mycket bättre än att sitta och dra ut på tiden. Och nu måste jag sluta skriva för jag ska promenera nu :) hejsvejs på er ! <3 \ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0