tvåtusennio

Goddag :) !
Jag vet att jag inte skrivigt något sedan nyår, ingenting på 2009 helt enkelt. Dåligt, jag vet. Men jag har haft lite annat för mig och jag är lite trött på min dator, eller på folket som använder den. Jag får aldrig vara ifred vid datorn längre. Det är alltid någon som sitter bredvid och väntar på datan. Då har man ingen lust att skriva.
Men nu tog jag mig äntligen tid till det :) !

Jag firade nyåret ute hos lucas och med david och hans flickvän emma. Vi fyrade hade jätte trevligt :) från början var det bara jag och lucas, vi åt middag och det vart jätte mysigt. Vid sådär nio halv tio tiden kom emma och david. Vi chillade mest, drack lite öl och spelade wii.
Tolvslaget hörde man smällar från alla håll och såg hur de lös upp. Vi gick ned till bryggan för att se bättre, vi såg hela muskös fyefärkerier, sedan var de några grannar som smällde en del :) väldigt mysigt och fint. Vi skålade med pommac dock, haha. Men det var skoj :) jag fick min nyårs puss iår i alla fall :D !

De senaste dagarna har jag tittat lite på hockey, födelsedagskalas, och umgåts med johanna och martina.
Johanna kom hem från alperna den 3januari. Och så igår den 4;e så hörde jag av mig till henne eftersom jag lovat att träffa henne när hon kom hem :) så hon och martina kom hit och vi snacka på som bara den och chillade till en film lite senare. Efter ännu en litet tag kom victor även hit med då skulle vi bära av mot johanna för madde och emma skulle komma också :) det var nog fler än jag johanna lovat att träffa ;) taha. Men vi hade iaf jätte mysigt :) spelade geni och tittade på sällskapsresan, ;) sedan följde martina med mig en bit på vägen :) även det väldigt skoj, fast jag tappade känseln i låren, men sånt händer när det är typ 10 minusgrader. Och jag bara måste vara med dom snart igen :) !

Nu ska jag inte tråka ut dig mer, men ska bara avsluta med att säga att idag går lucas julklapp i verk :) det var allt för denna gång ! Puss & kram vi syns på stan ;D !  / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0