trött man är då

God kväll !
Jag är grymt trött ikväll, ska fan lägga min tidigt. Och ja, detta kommer som en dålig ursäkt, men jag orkar verkligen inte träna idag, och då känner jag hellre att en träning känns bra än bara blää. Och när man är så himla trött har man ingen ork till något överhuvudtaget, då kommer i alla fall jag balla ur, tappa kämpen i mig. Och det vill jag inte, jag vill att träningen ska kännas som om jag verkligen gjort något bra och ordentligt. Så jag och min syster slutar rätt tidigt imorgon båda två så då tänkte vi springa slingan, två är alltid bättre. Då fortsätter man alltid springa och så kommer jag i alla fall slippa känna mig så fånig. Tänkte även köra några rörelser och grejer när jag sprungit sen. Så det blir nog en bra start för min helsosamma tid :).
Idag hade vi en inlämning och en redovisning, sedan imorgon så har vi prov. Så det är sista spurten nu. Så ser allt ut för mig just nu :) puss ! \ - ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0