torsdag den 22januari

Hej på er :) !
Idag är det då torsdag, och som alla mina dagar i veckan rätt kort dag med rätt sköna lektioner :). Och idag är det då sista dagen innan den stora Dagen med stort D ! Men jag ska redan få lite gott fika och lite besök redan idag :) nämnligen ut av min mormor och morfar. Mormor jobbar sen på fredag och jobbar även hela helgen. Men det är alltid mysigt med lite små besök på en torsdagkväll :)
Jag hade tänkt att bjuda några vänner på lite fika och tårta också, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom alla slutar så förbannat sent ;P så de får nog komma på kvällen som mina andra gäster helt enkelt ;P eller så kanske de får bli på lördagen under dagen, om de kan förstås. Det löser sig nog :) har engelska glosor snart. Måste läsa på de lite, konstiga ord alltså :S !
Puss och hej :) / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0