Tårta på tårta

Hejsan :) !
Idag fick jag tårta idag igen, :) Linda, min morbrors fru fyller år idag nämligen. Grattis på dig !  Så de vart lite tårta idag igen, men jag klagar inte ;) idag ska vi få potatisknyten och kött till middag, mums ! Jag älskar potatisknyten !
Jadu, dagen började sent. Vaknade vid halv elva, gick upp och åt frukost och lucas åkte iväg direkt efter frukosten då gick jag in och duscha, för att vid tolvtiden skulle vi vara hemma hos min morbror.





Har som ni ser lugg numera, var inte riktigt meningen.
Men jag börjar vänja mig, men inte med längden på håret, allderes för kort.
Jag som redan har kort hår, aja. Ska bara spara nu.

xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0