sysslolös

Just nu sitter jag och tittar på one three hill. Men jag kom hem vid kvart i tre och satt mig och fika med mamma och mina systrar, sedan så fick jag sms ut av johanna och hon hade visst inga nycklar på sig så hon fick komma hit en sväng för ingen var hemma hos henne heller :). Det är alltid trevligt med ett litet besök. Imorgon ska johanna komma hit efter skolan, och till en början ska vi se bonde söker fru, när magnus och emma gifter sig. Johanna missade de när de gick på tv, för att vi gick ute så länge (a) och vi har tv4 anytime, så johanna ska få se hela programmet :) sedan ska vi även fixa någon present till emma. Och vi vet redan vad vi hade tänkt att ge henne ;) !
Måste sluta nu, ska äta. Puss ! \ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0