sovmorgon

God kväll :) !
Idag fick jag skjust till skolan och skjust hem sedan igen, idag med ;). Kommer få skjust till skolan imorgon också ;) och imorgon börjar jag kvart i tolv och sedan slutar jag halv två, hur skönt som helst ;) ! Egentligen ska jag ha gympa på morgonen men den vart inställd och då är det bara en lektion kvar.
Dagen idag har varit ganska vanlig, börja kvart över åtta och slutade kvart över två. Lagom lång dag sådär. När jag kom hem från skolan satt jag och fika lite med mamma :) väldigt mysigt.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har i alla fall en liten läsläxa tills på torsdag så jag måste läsa lite på den dåra. Annars inget speciellt tror jag nog, ska försöka ta mig ut i slingan en sväng.
Det var allt för idag ! \ - xox ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0