måndagkväll

God kväll, sitter hemma i vardagsrummet med mamma, pappa och lillasyster.
Idag fick jag för de första skjust hem från skolan, men nattas killkompis så det var chill. Sedan när jag väl kom hem så var mamma hemma hos mormor och morfar en sväng så jag och mickis började göra i orning maten för vi var så himla hungriga. Fast pappa kom hem efter kanske 10 min och mamma kom strax där efter så de fortsatte med resten ;). Vi åt rätt sent och gick från bordet vid halv 7, och jag var tvungen att plocka lite saker och dessutom duscha så tidigt som möjligt för annars blir jag så pigg och inte kan sova. Och det är inte så bra när man ska upp tidigt. Så det vart tyvärr ingen spring runda :/ och dessutom är jag ännu sämre på att röra mig än vad jag annars är driekt efter maten. Låter som väääärldens sämsta bortförklarning. Jag vet, men jag har lovat mig själv att springa imorgon direkt när jag kommit hem och sedan äta och göra allt jag ska :) !
Ska fortsätta titta på CSY NY, lite småspännande sådär. Puss på er ! \ ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0