måndag 12januari

God dagens !
Skoldagen började halv elva för mig idag och slutar vid sådär fyra tiden. Skönt att få sova lite extra, men jag gick dock upp tidigare för att kunna ta det lite lugnt. Hatar att stressa. Men det är ingen rolig tid att sluta på, man är jätte trött och hungrig och vill bara hem när sista lektionen börjar som är då matte, inte speciellt passande. Så när man kommer hem får man äntligen lite mat i sig och då känns allt lite bättre. Men man har inte så mycket tid på sig efter maten till att göra något, eller ork heller för den delen. Tisdagen ser värre ut än måndag, då börjar vi åtta redan och slutar vid fyra tiden. Fast allt som händer den här veckan i schemat och när vi börjar och slutar är för sista gången och det är Suuuupppeeeer sköööön tanke ! Så jag tycker ändå att jag inte kan klaga :) desstuom är bara tisdag jobbig nu mera, och det är bara en jobbig tisdag kvar. Åååh, jag vill ha mitt nya schema NU!

Usch, jag har varit så dålig innan och under lovet. Jag har inte tränat en ända gång ! Jag är så besviken på mig själv. Måste börja igen, jag bara Måste ! Jag märker själv att jag gått upp under lovet dessutom så det borde vara en bra motevation för mig själv till att börja igen. Men det som känns trögt är att jag måste träna själv och då är det inte så kul att gå upp och simma och sitta och mysa i bastun själv. Så då får jag i alla fall träna lite styrka hemma med de braiga övningar jag kan och helt enkelt ta en runda eller så i slingan. Motion är den träning jag är i störst behov ut av. 
Nu jädrar ska jag bli helsosam ! 


xoxo \ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0