hur skönt som helst

Hej på er !
Idag började jag åtta och sluta så pass tidigt som kl ett ! Eftersom jag vart klar med allt i bilden redan förra veckan :) så jag åkte och gratulerade min gammelmormor som fyller hela 86 år ! Grattis !  Åkte dit med mamma mormor och morfar, och så kom även gammelmormors syster Helga och två andra släktningar där också från mammas sida. Det var väldigt mysig fikarep sådär, mycket trevliga tanter :) de är så härliga också. Min gammelmormor är lite borta ut av sig, så man små skrattar lite för sig själv, för hon är så söt :).

Idag fick jag reda på två ut av mina betyg som jag kommer få i två ut av mina 50kurser som tar slut nu. Och det såg väldigt bra ut :) mer än vad jag vågat hoppats på faktiskt ! Imorgon får jag reda på ännu ett betyg i en avslutande kurs :) och redan på måndag följer vi det nya schemat där vi slutar senast kl 3 och det är en gång i veckan ! Hur skönt som helst :) ! Jag är faktiskt nöjd med schemat denna gång.

Nu ikväll så ska jag åka ned till ishallen för att träffa Lucas och titta på hockey såklart :) Imorgon skulle Johanna höra av sig när hon slutat så skulle vi ses :) var litet tag sen sist. Så det ska bli skoj :) hej på er !
 

mitt nya schema och de som är för kluttrat är då inte mina lektioner :) / ginah



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0