Hello Barack Obama !

Idag blir då Barack Obama USA;s 44;e president ! Jag tycker att det ser ljust ut för USA med han i leden. Han verkar bry sig om landet och vill skicka hem alla marinsoldater, skapa fred med Irak. Jag tycker bara de två sakerna är guld ! Så fortsätt så Obama, du har folket på din sida. 



Idag är det den 20januari, det innebär även (förutom att Obama blir USA;s president) att jag fyller 17 år om 3 dagar ! Weeei :) ! Redan på torsdag ska jag bli födelsedags firad ut av min mormor och morfar. Jag önskar min faktiskt bara pengar. Pengar är det ända jag vill ha just nu, möjligtvis en vinterjacka. Men i stort sätt pengar. Låter kanske tråkigt, men jag måste ha det till den 14 februari. Ska nog se till att vara lite barnvakt eller någe, käna lite extra pengar. Någon som vet något jag kan käna pengar på ?! 



xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0