första och sista

Hej hej, sitter på min första och sista lektion just nu :) har ni för er då?
Idag måste jag springa. Jag bara måste helt enkelt, jag är så rastlös och mår dåligt i mig själv och jag mår illa ut av allt jag äter, så jag bara måste göra något. Jag hatar egentligen att springa men jag bara måste och de värsta är att jag måste släpa ut mig själv för att de ska bli av.
Satt och tittade på någe inrednings program igår med mamma och pappa. Och jag kände hur gärna jag vill flytta hemifrån och bara indreda mitt egna kök, toalett, sovrum och vardagsrum och allt det där. Men nu är jag ju bara 17år och bor hemma, så jag vill ge mig på att göra om mitt rum. Jag har bestämt mig för att sommarjobba och spara ihop pengar till det, sedan så kommer mamma och pappa förmodligen sponsra mig också. Detta året känner jag att det kommer bli mycket förändringar i mitt liv. Jag hoppas att det är bra förändringar som sker, även om jag kanske inte tycker det just då.




denna säng skulle sitta fint till den inredning jag tänkt mig :) ! / xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0