då var det söndag igen

Hej bloggen.
Denna helg har varit väldigt lugn och skön. Jag har verkligen inte gjort någe speciellt alls i princip, lucas var här sen i fredags åkte hem vid kanske 3 tiden idag. Så vi har bara myst och tagit det lugnt. Inte för att veckan varit jobbig på något sett, utan det bara kändes som om det var dags för en sådan helg. Så ja, jag har inte så mycket att berätta kanske.
Det är nu sista veckan kvar innan vi får betyg och nytt schema. Vecka 4 är min födelsedag också, så lite förändringar är på ingång. Sedan är det en månad och några dagar kvar tills jag åker ifrån sverige, wiiie :) ! 
 Nu tänkte jag se på någon film, hej på er !




hittade en bild på mig och min älskling från år 07
xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0