chillpill

hejhej, hade lång dag idag. Fast min sista långa torsdag ! Sjukt skönt. Vart klar med bilden idag, annars hade jag haft lång torsdag en gång till innan vi får nytt schema. Men icke :D !
Så jag fick släpa hem allt jag har gjort. När jag var hemma och stod och gjorde i ordning middagen med mamma och natta så ringde Lucas :) och vi små pratade lite, sedan undrade han ifall jag ville följa med och titta på hockey i nynäs, så jag tänkte varför inte :). Egentligen skulle jag varit med johanna idag, vi tänkte gå upp till simhallen och gymma och simma lite. Men hon hörde av sig idag och berättade att hon kände sig lite sjuk och hänging ;/ så det vart inget.
Men det finns flera dagar :) och dessutom ser det ljust ut när de gäller skolan, inga långa veckor mer. Nu kommer vi få mindre lekioner, kortare dagar som kommer blir hur bra som helst :) ! Kommer nog ha mer tid till min egen träning. Även vänner och lucas såklart. Men på senaste tiden innan lovet, då kändes träningen hopplös. Eftersom jag slutade så sent, så när det var mörkt och allt när man sluta. Då kände man sig så mycket tröttare. Men den tiden är förbi :) nu blir det ljusare för varje dag och så snart kommer schemat, håller tummarna för att det blir verkligen bra !

tack för mig ! \ ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0