6januari

God kväll !
Bion igår vart Yesman. Den var en härlig film och verkligen sevärd tycker jag. Inte sådär superkul som många tror när Jim Carry är med i en film. Så tänk bara en komedi så kommer ni gilla den :) !
När vi kom hem så frågade hans pappa ifall vi ville åka ut till yxlö och äta lite räkor :) och vi tänkte, varför inte. Så då åkte vi dit vid sådär tjugo över tio. Tänk, när vi stod där och väntade på bussen kom en klasskompis till mig dit och skulle tydligen med samma buss, haha :).

Vi vaknade ganska sent idag, inte bra. Hade egentligen tänkt att gå upp tidigare för att vara lite trött så jag skulle lägga mig tidigare ikväll eftersom jag börjar skolan imorgon. Iförsej börjar jag inte för än 11, men ändå. Torsdag ska jag liksom upp tidigt. Men det löser sig, snart helg igen.
Men idag så åkte jag och lucas skridskor i en vik ute på yxlö idag :) ! Jag åkte inte så mycket, hittade inte sån bra storlek på skridskor som jag fick låna av lucas, förutom att de var förstora så var de skitbreda. Så jag vinglade lite eftersom de inte satt så bra, försökte spela lite hockey med de andra som var där också, men jag gav upp. :) men men.
Lucas hade verkligen kul i alla fall :) han har inte tränat på ett tag och nu fick han lite roligt och träning på samma gång.

Imorgon börjar skolan då, men det blir nog bra när man väl kommit igång. Tänkte inte skriva så långt så jag ska väl inte skriva något mer för denna gång.



Ha det bra ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0