19januari

Oj oj, saker har hänt de senaste veckorna. En hel del har fyllt år, jag har fått en kusin, vi har avslutat många ut av våra kurser som vi hade på höstterminen, jag har satt igång min helsosamma tid igen och snön har kommit tillbaka :D och ja massa saker :) !

Igår kom Therese hit :) vi snacka för de mesta och avsluta de hela med en kopp te och hemmabakad kladdkaka ;D ! Hur mysigt som helst :) vi pratade bland annat om att vi måste ha tjejkväll någon helg :) och det tycker jag låter jätte skoj !
Efter Therese åkt hem och jag ätit klart klädde jag på mig tjockt med kläder. Jag gick sedan ut för att möta Johanna, :)  vi gick 1000 varv i ösmo och snackade massor :) ! Superhärligt med även super kallt ! När jag kom hem så stack de i hela kroppen, jag fick värma på vetepåsen och lägga över mig. Men jag vart inte varm för än jag gått upp och lagt mig i min säng. Med det var de verkligen värt :) !

Idag ska vi titta på bio med klassen :) kan berätta mer ikväll när jag har kommit hem. Puss ! \ ginah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0