1000 varv i ösmo

Hej hej ! Allt väl? :)
När jag kom hem efter skolan idag så chillade jag först framför tv,n innan maten. Sedan slängde jag i mig allderes för mycket mat, vart sjukt mätt. Men jag skulle ändå ut och träffa johanna, och när jag och johanna träffas ute och pratar. Oj oj, snacka om att vi går 1000 varv i ösmo om inte mer ;P ! Sjukt skönt, behövde verkligen henne idag.
Tänk, vi har känt varandra sen dagen vi gick ut 6;an, sedan har allt bara rullat på. Upp och ner gångar har vi såklart haft, men vi har alltid haft varandra. Och det är så det är forfarande, vi har varandra no mater what. Även om vi inte träffas lika ofta som vi gjorde under högstadiet så de gånger vi ses är värda guld <33 !




tack för att du är en underbar vän, kunde inte ens föreställa mig bättre <333 !
\ din gina

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack det samma sötnos! Du betyder mtk du med :)

2009-01-26 @ 21:57:34
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0