yeeeeeah

Tjena. Idag har jag försökt att hålla mig i solen tills jag liksom inte pallade med trycket helt enkelt :) höhö. Nej men jag har steeekt med lillasyster och Pärlan förstås.
Sedan tröttnade jag på det tog mig en liten dusch och läste sedan min bok, "när jag hör din röst". Har typ precis börjat på den nu, det är ju forstättningen på "om jag kunde drömma", men en vän till mig sa att andra boken var inge vidare bra och att Edward typ försvann i den :O och det får ju inte ske ! Men jag tror att jag kommer gilla den ändå och tillräckligt för att kunna ta och läsa den tredje boken ;).
I eftermiddags kom min kusin, det var skoj förutom att hon har typ tänkt att ta kol på mig och smitta mig med svininfluensan eller något, haha.
Ikväll kommer även hennes käre mor hit, min moster alltså och mormor som de bor hos. Min farbror Antonio ska bo hos oss ett litet tag framöver så även han är här. Så ikväll blir det en liten variant på släktträff nästan, haha. Skoj skoj. Det blir i alla fall gott att äta, kaffe och trevligt sällskap. Jag menar, det har ju absolut ingen dött ut av :) hej så länge !

   

syster och hunden ute i solen och "lilla" jag som leker eller någe :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0