tjabba tjena!

Todelooo, :) har missat att skrivit att jag åkte ut på sjön i tisdags och ikväll kom jag hem igen. Åkte ut med Mickis och Linnea, och vi har sovit hos mormor och morfar. Vi har haft det hur skönt och kul som helst! Men tyvärr måste allt ha sitt slut. Nejdå. Inte riktigt så. Jag åkte hem nu ikväll för att imorgon kommer Lucas hem och som de flesta nog vet så har han varit och farit iväg på det mesta och jag har knappt hunnit träffat pojken min! Så jag fick offra lite tid med min lillasyster och kusin och åka hem och träffa honom lite, Men jag har tänkt att åka ut igen redan på måndag så det blir ett snabbt hembesök. Sedan är jag troligtvis ute veckan ut. Och när jag kommer hem sen har jag inga direkta planer, då har jag tid för Lucas och alla mina underbara vänner!
Har en hel del bilder som jag kan lägga upp men har ingen lust till det just nu, är ganska trött faktiskt. Så jag tar det imorgon ;) och nu ska jag ta och läsa "när jag hör din röst" så jag kommer igenom denna bok, usch, han försvann faktiskt i boken och jag är snart halvägs inne i den och Edward är fortfarande inte tillbaka ;O! Men jag har en känsla ut av att slutet på denna bok kommer att göra mig superglad mot slutet så jag glatt fortsätter med den tredje ;)! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0