nynäs och middag i sorunda

Hej på er!
Jag har haft en bra dag idag. Vaknade med min älskling brevid mig, underbart! Har verkligen saknat honom och det känns verkligen när man umgås med honom. Jag hade liksom börjat vant av mig lite att inte ha hans närhet utan bara höra ifrån honom ibland, höra hans röst ibland, och höra "jag älskar dig" ibland.
Men nu är han hemma, för ett längre tag. I jul sedan ska han tydligen fira i Thailand. Men det är ett tag tills dess, nu är han all mine! Fast det lär nog han bara vara tills gymnasiet och hockeyn börjar för honom i höst. Men jag tänker inte se så mycket framåt utan leva idag. Det är liksom skönast så.
Under dagen idag åkte Lucas iväg, han skulle försöka fixa sin mobil. Så jag följde med mamma, pappa och Antonio ner till nynäs idag, vi handla på coop och åt lunch på rotunnan, härligt. Mötte dessutom Leslie ut av alla människor i nynäs, tänka sig va.
När jag kom tillbaka till nynäs hörde Lucas av sig igen och sa att han var nu på väg hem till mig. Och ungefär vid kvart över fem tiden kom vi ifrån ösmo, på väg mot sorunda för att äta middag hemma hos min farbror Kasa. Senare kom även Natta och Broman som under dagen har varit hemma hos honom med släktningar för att fira Bromans födelsedag som var i onsdags.
Vi hade det jätte trevligt och åt massa gott! Så dagen i helhet har varit toppen verkligen! Imorgon får vi se vad dagen bjuder på, bland annat blir det bad i nynäs med Therese <3!
Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0