nanananaannaanaa

Vilken otroligt tråkig dag! Jag står inte ut! Det känns grymt skönt att det är kväll! Jag har inte gjort ett skit idag och har inte orkat ett skit idag. Skitförkylning. Nu är jag hes också. Kan inte prata ordentligt.
Det ända, precis ända posetiva med denna dag är att jag har fått extra tid till att läsa "Ljudet av ditt hjärta" absolut inget annat! Alltså ibland kan det faktiskt vara skönt att vara hemma och bara vara. Men när det är så några dagar kvar innan skolan börjar igen så vill man ju utnyttja det på bästa sätt. Och när man går och blir sjuk på det går det ju inte! Hur jäkla sämst som helst! Nu ska jag återgå till min bok. Jag blir nog klar med den ikväll. Vilket betyder att jag kan börja på den sista imorgon. Förrsten imorgon blir det nog lite roligare. Jag har inte bestämt mig om jag ska åka och titta på min lillasysters fotbollsmatch eller om jag ska vara hemma och välkommna Alex som vi ska vara hundvakt åt. Skoj skoj. Imorgon blir i alla fall en bättre dag. Det är ju en tröst. God natt !


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har en efterlysning på min blogg och behöver just din hjälp! Den som ger bästa tipset kommer belönas med en länkning så klicka in på min blogg och hjälp mig! :)

2009-08-22 @ 12:13:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har en efterlysning på min blogg och behöver just din hjälp! Den som ger bästa tipset kommer belönas med en länkning så klicka in på min blogg och hjälp mig! :)

2009-08-22 @ 12:13:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0