let's catch up !

Åh herre vad jag har slarvat!
Men ska väl kunna skriva ner det vesäntliga utan att trötta ut en. Först och främst var jag ju ute på sjön måndag-söndag. En hel underbar vecka, som jag umgåts med min kusin tills fredagen, för då kom en del ut av min familj ut och min morbror plus familj, även Mickie och Susanne och deras son David och hunden Alexs. Sedan åkte mormor och morfar och hämtade min kusins föräldrar och ja, vad mer behöver jag säga? Kvällen slutade kanon och sent! Sedan kom ju dagen med stort D. Kräftskivan, som alla väntat på. Men det kom upp en del trassel under dagen men det löste sig ganska bra endå mot eftermiddagen och kvällen vart suverän!
Veckan i helhet har varit jätte bra bortsett från de tråkiga väder vi har haft fram och tillbaka.




Måndagen umgicks jag med Lucas, det var hans sista lediga dag så han och jag hittade på något lite roligare för att avsluta sommaren (för hans del då). Och då valde vi att gå på bio, och då kanske man tänker "jaha, bio det låter inte speciellt roligt kanske". Men nu är det så att jag och Lucas har knappt setts i sommar och dom gångerna vi har setts har vi inte haft tid eller ork till att göra så mycket till speciella saker. Mest småsaker som att åka lite båt och en sväng ner till nynäs eller så.
Men vi hade tänkt att se "Harry Potter - and the half-blood prince" rätt länge nu, så då tyckte vi att det var dags för den :) och både han och jag tyckte att filmen var riktigt bra. Lucas tyckte att den var lite händelselös, mycket mer skratt och kärlek än i någon annan Potter film, men jag gillade den. Och slutet gjorde så att man vart hur sugen som helst på att se fortsättning! Dom flesta har nog sett den som gillar Potter filmerna, ni andra kan ju bara ta och se den jue!




Tisdag,
vaknade jag upp hemma hos Lucas. Men åkte hem till mig vid 11 tiden, Lucas hade börjat gymnasiet idag. Så jag var hemma och sällskapade mamma lite idag. Men Johanna ringde mig och undra om jag ville med och se Djurgården - Färjestad, fast det var bara en träningsmatch tyckte jag att det kunde alltid vara kul och se och eftersom hon blabbla upp en del sköna tjejor som skulle med kunde jag ju inte säga nej ;). Vi hade i alla fall supertrevligt och Djurgården vann men 3-2, grymt gjort. Speciellt efter hur de spelade förra sesången. Hoppas verkligen denna sesång blir en vändnig!



Jadu, jag har väl inte så mycket mer att tillägga just nu. Imorgon kommer nya äventyr. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0