jogging

Tjennaaa! Nu sitter jag här igen, tihi.
Efter plugget idag följde jag med Natta, Alexz och Therese upp till centrum. Jag Therese och Alexz sällskapade Natta när hon var hos frisören, sedan utnyttjade jag lite subway rabbat, hihi, och Therese Natta och Alexz körde chease burgare på donken :) sedan var de färd hemmåt. Nice bajs liksom.
När jag kom hem så efter en timme eller så var det middag. Sedan kanske vid sju tiden bytte jag och lillasyster Mickis om för joggning. Nu var det ett litet tag sen jag joggade sist och förväntade mig inte att det skulle gå så bra som det faktiskt gick. Så det känns ganska posetivt trots allt :)! Vilket är toppen, eftersom mitt mål är att springa minst tre gånger i veckan, två varv på slingan utan problem. Men det kommer nog ta sin tid, baby steg blir det ju. Men posetivt känns det, yä!
Imorgon är det tisdag, får se vad dagen bjuder på, inte sant ;)!? Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0