hejdå people

Nu drar jag ut på sjön igen! Jag blir borta ända tills på söndag! Och i helgen är det kräftskiva, ska bli skoj!
Men nu i veckan kommer det vara jag och min kusin Linnea, <3 ! Jag hoppas vädret kommer se bättre ut ute på sjön, såhär kan vi ju inte ha det :) igår smälte jag i skuggan bara, och idag blåser det kyligt och jag ser några solstrålar ibland. Nej så vill vi inte ha det. Sjön brukar klara sig bättre, men man ska aldrig säga aldrig. Hoppas hoppas!



Förresten, fick några flera armband ut av Lucas när han kom hem i fredags, gulle han är :)<3  Peace people !

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Jag älskar sånna armband, så fina ju! :)



SVAR: Jaa, precis, varför bryr vi oss så mycket om våran längd? :P Vi kanske kunde byta en dag, så jag fick prova på att vara lång för en dag? x) kram!

2009-08-11 @ 23:15:52
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0