fett mys

Hej på er!
Gårdagen var bara bra. Jag åkte först med Broman och Mickis för att lämna av Natta i trintorp. Sedan åkte vi tre raka vägen ner till kvantum i nynäs och köpte godis, billig då passar man på, sedan åkte vi hem hit och satt och pratade fast Broman åkte hem efter en stund. Mickis tog hit Lisa och så innan vi visste ordet ut av det skulle vi börja med maten, efter den utsökta maten gjorde jag och Mickis oss i ordning och åkte ner till nynäs, för att Mickis(p) och lisa skulle även dom handla billigt godis på kvantum :) så när vi hade varit i nynäs i kanske 45 minuter tog vi tåget till ösmo jag Mickis och Mickis, Lisa lämna vi kvar för hon skulle möta upp Bella och några andra. Så vi åkte vidare från ösmo hem till Mickis(p) och så sov vi över där och hade det bara mysigt och chill.
Dagen efter, alltså idag, så åkte vi tre in till haninge för att köpa en present till Broman åt Natta, och mickis la en slat på hans present med Natta.
Sedan hittade jag förstås lite intressanta saker som jag liksom var lite tvungen att köpa och som jag såklart ville ha (: hehe, det vart ett par jeans och ett par tygskor. Och nu ska jag köpa en jacka som jag hittat och sedan ska jag bara spara resten ut av de som är kvar ut av lönen. Och så är det med det :) lägger upp lite roliga bilder och säger puss!









avslutar såklart med mina nya jeans och tygskor, hihi puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0