bad news !

Hej allihopa. Sorry för dålig uppdate.
Har lite dåliga nyheter, kanske inte för er men för mig! Min data är typ paj :(! Just nu sitter man på brorsans :P inte de roligaste. Vet inte riktigt vad som är fel på den, men den blir skitvarm och stängs av på typ 5-10 minuter. ASjobbigt. Går inte att göra någonting! Men vi ska lämna in den på reklamation. Något måste ju göras! Min data är fan rätt ung! Dens liv är långt ifrån slut ju.
Så får väl se när man får tid till att lämna in den och sen hur lång tid den ens blir borta :O hoppas inte allt för länge iaf. Men har nog en reservdata som jag kan använda. Men jag saknar min baby! :(

Jaja, nog om datan. Vet inte riktigt vad jag skrv om sist, men idag är det tisdag och min sista sommarlovs dag! Som jag spenderade lite tid med Alexz <3 och senare med lillasyster, för vi hade tid att ta spruta samtidigt idag sedan vart det glarre och snack <3.
Imorgon ska man då ställa klocka och gå upp och grejor. Tufft. Tur att jag råkade vakna tidigt idag då så jag känner mig tröttare ikväll så jag somnar tidigare ikväll. Då lär jag inte vara liiiikaa trött som jag annars hade varit imorgonbitti. Imorse vaknade jag inte ut av någe ljud eller något sånt, utan ni vet när man vaknar och titta på klockan och sedan vänder sig om och somnar om igen, bara att när jag tittat på klockan så gick jag upp istället för vände mig om och sov :) hehe.
Glad iaf att få träffa alla imogon igen, och lite nyfiken på våran nya mentor!

Får väl se hur jag får till det att sitta vid datan och uppdatera numera, men något ska de nog bli. Dock minskning på bilder. Jaja, inga sura miner nu ;) ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin | Shadyblonde

Sv: hehe okej =P jag får väl köpa ett riktigt hårband och sen se vad jag tycker =P

2009-08-25 @ 21:30:04
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0